Har slutat bry mig för längesen

Hann inte va så länge i lkpg igår för Emma fick ju lite bråttom hem när
hon fick veta vem som vänta där ;) Men köpte julklapp åt min mor och
sen köpte jag lite fint till mig själv. Träffa Fillan när vi kom tillbaka till Mjölby
och då åkte vi till ante ett tag innan vi åkte hem. Där var det saknade folk
kan jag lova! :)

Idag så har jag städat mitt rum, iaf lite. Ska fortsätta imorgon hade jag tänkt.
Vid 6 så skulle jag ta bussen in till Mjölby men jag missa den så då skjutsa
farfar mig xD Mötte Fillan på station och så har vi träffat ngr och åkt lite bil.
Ja de va de typ som jag gjort idag. Imorgon är det julafton och den kommer
inte bli som vanligt i år vilket är tråkigt men aja så kan de gå.
Får se om jag bloggar något imorgon Puss!








Igår på station <3





Älskar er flickor!<3


Kommentarer
Postat av: E

Melinda, behöver prata med dig! Seriöst! Hör av dig till mej! /Emelie

2010-12-25 @ 14:12:19
Postat av: Melle

Emelie hör av dig till mig för har inte ditt nummer och jag har nytt nummer btw 0702926379 :)

2010-12-25 @ 14:46:07
URL: http://ibegintowrite.blogg.se/
Postat av: Sofia

älskar dej med hjärtat! <33

2010-12-25 @ 15:00:37
URL: http://blondinxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0