Julafton

Nu var julafton över! Fast blir att fira imorgon med anda sidan
släkten. Mys! Då får vi träffa våra söta små kusiner, det ser
jag fram emot :)

Har inte fått så jättemkycket paket idag men så är det när man
inte önskar sig typ ngt. Fick iaf min efterlängtade parfym som jag
saknat! xD lite kläder smink piercing hårgrejor halsduk vantar och
ja lite allt möjligt helt enkelt. Får väl se vad man får för ngt imorgon.

ska jag sova snart för är jättetrött.. ska nog tita på någon film innan
jag somnar. lägger ut lite bilder också puss!











Tog bara bilder på mig själv och min syster xD
Blir mer kort imorgon på lite annat folk!


Kommentarer
Postat av: Linn

Asså usch!! :S

2010-12-26 @ 10:31:40
Postat av: Melle

Haha pöööösss!

2010-12-27 @ 15:22:57
URL: http://ibegintowrite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0