Julmys idag med

Helt okej kväll hemma hos mormor och morfar med släkten idag.
Mamma försökte få mig att va tomte i år igen men det sluta med
att hon tog på sig den rollen fast hon tjata om att hon inte skulle va tomte!:)
Har nog aldrig sett ngn så ful tomte , masken satt ju som hej kom
och hjälp mig xD Roligt var det iaf. Nej nu ska jag inte vara dum!
Min kusin rasmus som är 2 år skulle slänga allt skräp i en stor soppsäck
men han slängde både papper,paket och sig själv i den. Har haft väldigt roligt
åt den lilla busungen ikväll.

Passade på att träffa Jolin Ella Sofia och Malin innan jag åkte hem till Skänninge!
Alltid trevligt :) Kan ju inte påstå att det är speciellt varmt ute men det är det ju
typ aldrig så.

Imorgon blir det att gå upp tidigt för då ska jag shoppa i Lkpg med Sofia och Ella
de ska bli sköj :) Nu ska jag snart sova så jag kommer ur sängen när jag
vaknar imorgon! Natti natti :*

Saknar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0