Aa tjena :s

Blir så trött när folk ska blanda in mig i deras skit och anklaga mig
för saker jag inte gjort/sagt ! Denna gång hade jag inte äns en anning
om det dom tjafsar om. Vet inte vem det är som skyller ifrån sig på mig
men tycker det är väldigt omoget att den personen inte kan stå för det själv.
Sen vart ni har fått att jag har kontakt med hennes pojkvän vet jag inte vart
ni fått det ifrån men antagligen från hon själv.

Trött på thai Hoa nu också och det har bara gått 2 dagar!
Kan ju säga att man inte ska lita på första intrycket.
Vår handledare visar sig inte alls vara ngn trevlig typ.
Nu får vi bara bita ihop och stå ut de här 2 veckorna underbart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0