Göddig Tisdag, jajjamän!

Imorse så hade vi No första lektionen och sen åkte vi till Mjölby för att
besöka Dacke och Kungshöga. Jag va på dacke först där jag kolla på
restaurang och livsmedel , det verka kul och kan ju säga att eleverna
verkar hur sköna och gulliga som helst !:)
Senare gick vi till Kungshöga och där kolla jag på vård och omsorg,
det verkade bra för det va inte så jätte mycket plugg som jag trodde.
Har inte bestämt mig vad jag ska välja än men det är sånt som märks;)
När vi kom tbx till Trojan så hade vi lunch sen ST och Svenska , efter det
sluta vi(y)

Usch för snön säger jag bara! Vet inte hur många ggr jag halkat idag-.-
När jag Jolin Amanda och Natta skulle gå från Dacke till kungshöga
så gick vi genom skogen och sen i backen så kommer det ett gäng
med killar och jag halka säkert 3 ggr och skrek högt innan dom gått
förbi oss. Pinsamt!!

ska sova snart är trött puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0