Lite kortfattat om helgen

Jag vet att jag är sämst på att blogga ofta men har inte haft tid.
När jag kommer hem på kvällarna är jag så trött så jag somnar på en gång ;)
Men iaf...

Lördags:

Åkte till Linköping med Fiiah och Ellah , Vi åt först på donken och satt där
ett tag sen gick vi ut och satt oss vid en busshållsplats (som var gjord av ngt glas)
Fiiah och Ellah hade ställt sig upp och jag satt kvar och så ser jag sofias chockade
minn när hon har blicken bakom mig. Så bara skriker hon och jag blev asrädd
och så var det ngn som stod och slog på glaset bakom mig så jag bara flög
upp från bänken och skrek till och sen när jag vände mig om för att kolla vem det
var så hade den värsta läskiga halloweenmasken och det var jag inte beredd på så
då bara skrek jag igen och så börja vi asgarva xD
Efter det så kollade vi på Saw i 3D den var riktigt bra men väldigt äcklig.
Men filmen är värd att se tycker jag ! Det var ju bra 3D men trodde det skulle
komma mer flyggande saker emot oss men nae.

Tack för kvällen tjejor det måste vi göra om! <3




Igår :

Amanda kom till skge med moppen och så tog vi mopparna till Mjölby
och sen åkte till donken. Senare träffa vi Felicia Love och Emilia på
stan och så åkte alla vi hem till Emilia och kolla på skräck film, mys!
Efter det drog vi till stan en stund och sen hem till Dennis.
Vi kollade på film en stund och sen åkte jag och amanda hem till henne
för att käka .

Efter ett tag så åkte vi till donken och träffa Erik Jack och Kenny satt
där ett tag och snacka sen drog vi hem till Oskar och där var Oskar,
Ludde, Jonte, Johan, sebbe, Danne och simon . Vi var där ngr timmar
och hade kul sen kom Webbis och skjutsa hem mig (y)

Tack för kvällen alla! :D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

att vi måste :D vi kan ju se jackass 3D :D hahahaha tack bby <333

2010-11-02 @ 15:03:03
URL: http://blondinxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0