Cha chaa

Hade No prov idag och det gick faktiskt bra tror jag ! :)
slutade halv 1 så dagen gick väldigt snabbt och det gillas.
När jag kom hem så var jag jättetrött och somna sen vakna
jag av min extrema hosta. Då såg jag att Emma hade ringt mig
7 gånger och då fick jag lite panik. Det gick typ 1 minut så
ringde hon igen och hon ville att jag skulle komma till Mjölby
och hitta på ngt med henne. Jag hoppa in i duschen och fixa
mig sen tog jag bussen in till Mjölby. Vi gick till gårn och där
var det inte så kul. Vi träffa Nadja och johanna utanför gårn
och så gick vi hem till johanna där vi åt chips och kolla på tv.
När vi skulle hem så fick vi skjuts av Webbis som nyss fått
sitt körkort! :D

När jag kom hem la jag mig i soffan och titta på kungarna av
Tylösand och hade Mindy (våran valp) uppe på bröstet och så
helt plötsligt tappa hon en tand som hamna på min tutte xD
Inte så trevligt med blod på också -.-

Emma ... suck du glömde din mobil i bilen! webbis ger den till
mig när vi ses så får du den av mig sen :)

Nu blir det sova för min del godnatt! <3


Emma söötnosen!


Kommentarer
Postat av: emma

haha du svarade ju aldrig haha tabbbee kanske fick den av emilia mjjjaaoo på bilden :P <3

2010-10-21 @ 23:42:28
URL: http://heejjeeemmaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ny blogg :)

2010-10-26 @ 21:12:45
URL: http://ceckarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0