Nu är det vinter jag lovar!

Hade tänkt berätta lite om vad som hände igår.
Åkte in till mjölby vid 7 och va med Fillo och emma.
Vi gick till stan och träffa massa folk , sen satt vi en stund
på kebab house där vi värmde oss och åt lite.
Usch så vi frös igår! :O fick höra att det var 4 minus när vi
va ute. Vi frös jättemycket men sen kom Oskar Lallen Jesper
och Robert och rädda oss :D Det blev att sitta i bilen resten
av kvällen för oss. Fillo och jag va på jättebra humör och satt
och sjöng skrek och skratta i bilen xD Eller det var inte bara vi..
Oskar va också med och härja. Lallen blev väldigt trött på oss
till slut för han fick ont i huvudet. Men vi lugna ner oss en stund
och sen skulle fillo hem och sen emma och jag (y)
Vill bara säga tack för kvällen ni som va med ! :D<3

Jag var faktiskt duktig och tog lite kort igår också!
så här kommer de :


Kvällens egobild


Fillo <3


Emma <3


Emma<3


Nina<3


Fillo<3


Felicia<3


Cec<3


Fillo Emma och jag <3


Älskar er<3


Jesper fjolla som inte vågar va med på bild(y)


säger dsm om simon :D


Antonio<3


Simon Cec Nina och Antonio <3


Fillo och Oskar <3






söta dom är som gömmer sig för kameran ;)
jag såg allt vad ni höll på med, mig lurar ni inte :D


Robert<3


haha söta vi är ! :D








haha nu kommer modellkorten på Oskar !








Oskar försöker se sexig ut men han ser arg ut xD

Det va alla bilder !




Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-18 @ 11:27:53
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: emma

haha älskar er så jävla mkt:) <3

2010-10-20 @ 15:40:22
URL: http://heejjeeemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0