Bara en dag i skolan sen helg! :D

Tråkig skoldag idag ! :O 
Hade en helt sjukt konstig föreläsning sista lektionen
och ja fatta fan inte vad dom snacka om och jag va nog inte den
ända xD Dom bara kom och sa : hej mit namn är... sen sa dom
aa nu ska vi prata om ordet Tattare :s och så snacka dom om de
i en timme . Asså så jävla tråkigt var det ngn som lärde sig ngt
svar : Neej !
Aja när jag kom hem så kolla jag på film och somna sen vakna
jag vid 7 typ och fick lite panik eftersom jag skulle till Mjölby vid 5.
Men nae jag stanna hemma istället.
Längtar till imorgon vi har rätt chill dag vi ska skolval och sen skoljogg.
Efter skolan blire träffa Ante sen in till Mjölby och ha kul med folk :)
Nu kollar jag på Idol sen ska jag plugga och sova !
Puss på er :*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0