Bättre sent än aldrig

Dagen börja med att jag va mkt tröttare än vanligt men jag lyckades
ta mig upp ur sängen och äta frukost . Sen så tänkte jag vila lite så
jag la mig i sängen igen (vilket jag inte skulle gjort) somna om och
vakna 10 min innan vi börja så jag fick panik .. aa och jag kom försent
såklart :P Sen när vi hade svenska vara jag nära på att somna flera
ggr för jag va så sjukt trött !
Va i Mantorp ikväll och träffa massa roligt folk också ett tag sen så
åkte jag till Mjölby och träffa Fillan en stund (y) ja och nu är jag hemma.
Nu måste jag plugga No som jag inte fattar ngt av det jag läser .
Får väl se hur det går. Är helt slut nu och vill bara sova!
Imorgon ska jag till UM och fixa p-piller om jag inte somnar när jag
kommer hem från skolan.     Natti natti puss <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dutkigt gumman :)<33

2010-09-16 @ 15:09:34
URL: http://saandrakiirch.blogg.se/
Postat av: Melle

haha jag vet :D (y)<3

2010-09-16 @ 20:30:53
URL: http://ibegintowrite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0