Äntligen Fredag!

RixFm Festivalen idag i Linköping! 

Spelplats: Kungsträdgården, Linköping
Konsertstart: 18.00
Artister: Danny, Tove Styrke, Jay Smith, Andreas Johnson, Ulrik Munther,
Love Generation och Swingfly.

Såå Blir att dra dit med lite folk och ha kul ikväll! Toppen!

Blev ingen skola för mig idag eftersom Dez sa att man inte behövde gå dit
(skyller lite på honom) Men sen nu så fick jag höra att alla som inte va där idag
måste till skolan nästa fredag och räkna matte hela dagen! -.- jag som älskar matte.
OFTA! Men va tydligen många som var borta så blir ju inte ensam. Fast hade faktiskt
en till anledning att va hemma.

aja ska dricka mitt kaffe nu och förbereda mig inför kvällen! Inte bästa vädret
men det få funka för idag. 

Kramkram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0