Flyt så att säga

Är skittrött o ska snart sova så blir inget roligt eller långt inlägg idag.
Andra dagen i skolan idag och det va skitjobbigt för fick asont i
huvudet på tåget dit o hade det resten av dagen -.- Sen var det
fint väder o varmt ute(y) vilket betyder att det va SJUKT varmt i
bussen kändes som jag skulle svimma när vi va påväg hem.. inte kul!
Skoldagen kändes onödig och där satt jag och fick lida för min
huvudvärk.Tog 2 panodil men inte hjälpte det.
Det som va skönt var att vi börja vid 1 o sluta 3 typ.

När jag kom hem var jag helt död så kolla på film och vila mig tills
jag mådde skapligt bra. Sen nu har jag varit ute med frida och gått
runt i skge o så! skönt att få röra på sig nu när det är svalt o skönt
ute. Inte helt fel.

Imorgon börjar vi halv 9 så måste ta bussen till mjölby vid 20 över 7!
Så bäst att jag lägger mig nu så jag orkar gå upp vid 6..

Kramisar



Nu när marken är slut så är sommaren slut.. Tja hösten! (klassiker)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0