KUNG

Usch vad dålig jag är på att blogga, har haft fullt upp men tar lite om
igår o idag orkar inte skriva om så mycket mer. Tänkte att jag lägger
upp lite bilder imorgon från förra veckan o berättar lite vad jag gjorde
då.

Igår, började skolan tidigare än vad vi skulle av vilken anldening
vet jag inte. Varje måndag så sminkar vi hela dagen så tiden går snabbt.
Vi håller på med temat punk nu och några veckor framåt, så igår började
vi förmiddagen med att sminka oss själva med två olika sminkningar.
Punk är väl inte direkt min stil och helt ärligt så jag bara knäpp ut!
Kanske skulle se bättre ut om man hade typiska punkkläder och sen
punkfrisyr men med den sminkningen, vanliga kläder och inte fixat hår..
hmm..Nej, det passa inte! Det värsta är ju att när man sen ska gå på
lunch inte får tvätta bort sminket. Men som tur var hade jag mina solbrillor
med mig så sprang runt i skolan med dom och så cool ut:p

När vi hade vårat sista pass så drog alla typ hem så det var bara jag Sanna,
Martin och Emma kvar. Vet inte vrf alla drog hem men tack för att vi fick städa
undan eran skit!! Ni missa ju inget jobbigt direkt för vi fick bara kolla på film
och dricka kaffe sista timmen.

Efter skolan så åkte jag och Emma till ikano och gick runt lite där. Köpte en parfym
till micke i födelsedagspresent sen gick vi och käka donken. Sen dissa Emma mig
och drog till sin kille :( Så jag satt mig på station och vänta där en timme på tåget
och typ frös ihjäl.. Men åkte hem till min älskling och värmde mig där. Somna bara
nästan i hans säng hela tiden så var väl inte speciellt social ;)

Idag, Vaknar upp och kan knappt öppna ögonen.. När jag väl öppnar ögonen så
ser jag suddigt och dom bara rinner. Går till spegeln och ser att ögonen är helt
svullna och det rinner var ur dom.. TACK skolan att ni gett mig ögoninfektion!
Nu äre ju så att vi får ett penselkitt(eller vad man ska kalla det) och dela på
två och två i klassen för att skolan är fattig. Och vad får man inte utav att använda
samma verktyg till smink jooooo ögoninfektion.. tack tack.
annars då, joo jag överlever bara att jag har sånt flyt och åker på all skit. Har
urinvägsinfektin titt som tätt(typ varje dag) känner mig sjuk nästan hela tiden.
Nu börjar jag få ont i halsen med så det känns ju underbart.

Blir att dra in till Motala imorgon och kolla vad det är för fel på mig!
positivt inlägg känner jag xD aja men som sagt, lägger ut lite bilder
imorgon o så. PUSSHAJ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0