LillLördag

Gick upp vid 6 i morse och va skittrött men blev piggare fort som tur
var. Smart som man är glömmer man plånboken på bussen och har
ringt och frågat efter den men ingen som hittat den så blää på det.
Andra dagen jag använder årskortet så försvinner det:(!

Trots busskortet så va jag på skitbra humör idag och det var faktiskt
riktigt kul i skolan idag! Skrattat och flummat en hel del. Kommit närmare
klasskompisarna o även 2or o 3or :) Träffade 3orna första gången idag och
de va schyssta!

Skoldagen började med att alla årskurser som är stylister samlades och vi
blev indelade i grupper. Vi gick till ett café där vi fick kaffe o bulle sen fick vi
göra lite uppgifter som tex måla med vattenfärg för att lära oss varma o kalla
färger o kontrast. Kommer lägga upp bilder på några. När vi va klara med det
fick vi glass och efter det började vi gå tillbaka till skolan för att äta lunch.
Var inte så hungrig o tur det för va ingen vidare god mat..
Hade lång lunchrast o vi va ute och va lite galna och övertrötta.
Sista lektionen fick vi måla klart lite , sen kom Pia in med massa dillchips bara
för att de fick reda på igår att nästan alla gilla det. Dock var jag mätt och åt
inget men trevligt ändå :p Slutade vid 2 ungefär så det funka :)
Träffat massor jag känner idag efter sklan på station och på tåget! kul att träffa
de man saknat från förra skolan.

Nu väntar jag på att Micke kommer och hämtar mig så ska vi hem till han o mysa:)<3




fint jag målar när jag har bråttom med att bli färdig!


hemgjord jordgubbsglass




Sanna kirch


Lina med (godiständer)


Elin o Lina


Emma


Skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0