ne men tit på fan!

Haft en lång bloggpaus och lär nog inte skriva så ofta men ngn gång ibland
när jag har tid maybe! ;)

Igår så åkte emma o jag till donken och köpte flöt o sen efter det så köpte
vi massa godis o chips till kvällen. Vi tänkte att det var ju våran sista kväll
på sommarlovet så vi glodde på film och tröståt hela kvällen typ xD
Eftersom vi skulle upp vid 7 så la vi oss vid halv 11 men det gick ju inte så
bra att somna.. jag somna väl runt halv 2. Vaknar helt panik när klockan
va 20 i 7 och somnar om.
Men upp kom vi vid 7! Förvånad. Vi behövde ju inte stressa men vi blev
iaf klara en timme innan vi skulle med tåget. Vi söla med frullen så tiden
skulle gå o sen va vi påväg. Träffa Emma Å, Felicia, o Moa på station.
Var skitvarmt på tåget och sen i bussen ska vi ju inte tala om!

Efter vi släpat oss upp för alla trappor kom vi till matsalen, och tro mig blev
lite förvånad över att det typ bara sitter fullt med killar där inne
(ne men tjaa!) Jag lovar det var helt knäpptyst när alla vi 5 tjejer kom in.
Lärarna verkar bra o själva utbildningen också! Blir en väldigt liten klass vi
är 6 tjejer o 1 kille. Fanns en snygg lärare och en assnygg kille som jag och
emma upptäckte direkt xD höll på o dö! Men som tur är har jag ju redan
väldens snyggaste pojkvän så de e lugnt. Se men inte röra saja.

Ramona (våran mentor) va jättetrevlig och rolig, hon bjöd oss på fika och
med världens största plastmuggar.. jag och emma fick fullt med kaffe i och
räkna ut att vi drack en halv liter.. Vi drack upp och sen skulle vi måla våra
egna muggar o då bara skaka jag och emma med händerna. När vi sluta så
hämta koffe oss o körde oss till station sen i Mjölby gick vi till gusto o köpte
latte.. såå nu efter allt så har jag druckit ungefär en liter kaffe idag.
Tro inte jag mådde bra sen för det gjorde jag inte.
Kommer inte kunna sova på år och dagar! kändes ju inte bättre när jag
åkte moppe hem från mjölby i spöregn.. DYNGSUR!

Framåt kvällen åkte jag till bäste Frida och träffa henne Milton, stosse,
dala, Antonia, webbis och matte en stund.
Fick kramp i foten när vi började gå mot frida så fick rida på dalas
rygg xD hade PANIK för det ville bara inte sluta krampa!

Nu är jag hemma iaf och tänkte försöka sova snart. Börjar inte förrän
1 imorgon men ändå. Frida ska antagligen hänka o bara kolla skolan
o så , nice!:)
Felicia håller på o fixar min design på bloggen om ni undrar vad som händer.

Skriver imorgon när jag kommit hem för det är ett måste! Får ju träffa
2:or o 3:or imorgon sen kolla runt lite på skolan. Haj haj!


Ful fisk så att säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0