Det är ju så

Nu har vi bärt ner allt som finns i mitt rum så nu är det så tomt så det
ekar! Mina bröder har tagit bort alla listor o skit.
Sen var Emma här en sväng, hon busa med hundarna medans jag
försökte fånga en äcklig fluga som var helt störd! Den var helt yr eller ngt,
den bara attackera mig och då skrek jag och fick panik. Den bara fösvann o
så skriker Emma: DEN SITTER I DITT HÅR !! Då skrek jag ännu högre och bara
slängde med håret för att få bort äcklet. Fick iaf min hämnd till slut så hämta jag
dammsugaren o dammsög upp den levande mohahah! Fett nöjd efter. Jag är ju knäpp!
Roligt hade vi åt det också.
Nu har jag, mamma och Tim varit o köpt grejer till att tapetsera så nu är det klart check!!
Finns inte så mycket att göra när det inte finns ngt kvar i mitt rum och när alla filmer ligger
på min stationära dator som vi plockat ihop. Så jaha nu får jag under hålla mig med min mac dator
som det inte finns ngn rolig film ( som jag inte sett) Det känns ju kul !! Nae. Visst så kan jag kolla
på tv men det gör jag aldrig längre så det finns inget roligt jag vill se -.-
Får väl se hur kvällen  slutar :)  Pöööössss o kraam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0