En bild kan säga mer än tusen ord

Gick ganska bra på bup idag , fick hemmauppifer o lite övningar till nästa
gång jag ska dit. Känns skönt att första gången är över..
Just nu sitter jag och förösker lägga ett pussel på 1000 bitar , det går väl
sådär, har gjort hela ramen typ på 1 timme , krongla som fan..
Jag tröttnar nog snart o skiter it :) Måste ju ta en paus o käka pankakor snart
ju :D
Imorgon så ska jag till skolan på ett möte med mina föräldrar( ser jag inte fram emot)
sen dra in till stan med emmeluttan en sväng :)
Måste köpa ny BH för dom jag har är för små nu ..
Har jobbat endel i mitt rum idag också, slipat o så. skittråkigt men fint ska det bli!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Bruden16

Ofta man skriver "min bh e för liten"

2011-12-28 @ 13:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0