Nu är jag på G

Började sätta fart med mitt rum igår! Bärt ner alla grejor jag har förutom
sängen o skrivbordet. Trodde aldrig det skulle ta så lång tid men faan
vad vi hade o göra ^^ Har fått bort nästan all tapet , finns visa ställen
som måste slipas o så. Hoppas på att mina bror hjälper mig med det idag!
Har nu fått en tid hos BUP på Torsdag (äntligen). Man fick inte önska vem man
ville ha så det var ju lite surt men får väl se hur det går :)
Bestämde igår att jag skulle till skolan idag men bara för det så somna jag typ
nån timme innan jag skulle gå upp så va helt död när mamma väckte mig.
Imorgon ska jag försöka tvinga mig till skolan!
Det är ju lucia idag och jag har lust att baka ngt typ lussekatter. Men lär jag
väl inte orka sen ändå ;) Men får ju besök av bästa Emma sen o då ska
vi ut med vovvarna o snacka lite skit som vanligt :)
nu dör min dator typ så bye bye sålänge! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0