Nu vet ni.

Blev en lång bloggpaus, har haft fullt upp med att klara av mig själv de
senaste veckorna.
Har inte varit i skolan på snart 2 veckor pågrund av depression och panikångest.
Inte alls många som förstår hure är och jag orkar inte förklara så sök på
google eller ngt. Inland känns det som det blivit bättre men det går ju knappt en
dag innan jag är tbx på botten igen. Har snackat med vårdcentralen o de gav mig
numret till bup. Så hoppas på att få hjälp med att få bort min panikångest och sen
få mig må bättre.
För några dagar sen fick jag urinvägsinfektion IGEN.. trodde jag lyckades dricka bort den
men neheedå nu håller jag på att få njurbäckeninflammation för jag inte skaffat något
penicillin så det blir vårdcentralen imorrn!!
Skulle egentligen till UM idag o snacka om att kanske byta p-piller men jag orkar inte..
Nog med det negativa.
Igår så kom Emma maad o Emma ånbring hit o hälsa på , blev mke mys med hundarna
och även massa skitsnack :) Kändes skönt att ha dom här för har saknat dom så!! Efter att
dom hade åkt hem så sminka jag mig bara för jag hade trkigt o ville pröva en viss sminkning
får se om jag lägger upp en bild.
Senare på kvällen så kom Ante förbi och vi gick en sväng på Hattorp och snacka lite.
Var ett tag sen vi snacka så fanns ju endel :P Trevlig trevligt, sen gick jag in i värmen
och kollade på nya twillight ,Breaking dawn :D Satt o ty tjöt och röss över hela kroppen!
bäst! Nu får man vänta et helt år på part 2.. lite surt
Där jah! :) Blev rätt nöjd ändå för att inte sminkat på ett tag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0