Tjjuuu

Har inte blivit något bloggande i helgen så det kommer nu!
I fredags var jag på det där mötet med mina föräldrar på skolan och aa
det gick väl bra? Kan ju säga att jag höll på att flippa ur några gånger bara.
Lärare har ju svårt o fatta asså. Efter det blev det stan med Emma , köpte
julklapp åt micke och flöta på donken(y)
På kvällen åkte vi in till stan igen på fest hos simon med massa trevligt folk!
Blev ganska lyckat tills kvällens slut ^^
Igår så mådde jag som jag förtjänade kan man ju säga! Men lyckades
stå ut hela dagen med älskling iaf ;) Vi blev bjudna på glöggfest hos hans
släktingar också, trots min huvudvärk men det var ju inte så farligt.
Idag har jag haft mys med älskling hela dagen och bara tagit det lugnt.
Det är ju trots allt söndag så! Är ju ledig imorgon så blir en extra söndag
för mig ;) Har 2 hemmauppgifter att bli klar med så får väl sätta fart med
dom imorgon.
Har världens finaste pojkvän!! Du är underbar och älskar dig sjukt mycket! puuuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0