Trött på allt

Dagen har varit så äckligt tråkig o jobbig. Finns inte så mycket att säga.
Alla bara ljuger o känner att det inte finns någon man kan lita på längre.
Folk värkar ju inte fatta att sanningen kommer fram till slut, för det gör den!
Kan inte fatta att jag saknar dig ibland. Vissa tillfällen önskar jag bara jag kunde
snacka med dig om allt som förr. Du som känner mig o vet om exakt allt som
hänt o det som kretsat runt mig de senaste 2-3 åren. Sånna grejor som jag bara
skulle kunna säga till dig. Jävligt lika va vi o det förstörde lite, vissa gånger
var det bra men... Man växer ifrån varandra som sagt. Är väl inte så stolt över
endel saker jag gjort o det är antagligen inte du heller. Nog med detta.
Ska väl se på någon film o sen försöka sova (vilket jag inte kommer kunna göra)
Lite nervös inför imorgon men det blir väl bra hoppas jag. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0