Det verka så enkelt till en början..

Svårt det är att fatta rätta beslut ibland! ska man gå på det man vill
eller på vad som är bäst för en själv? Vågar man ta risken när man vet
att det finns en lika stor chans att misslyckas som att lyckas?

Idag i skolan så höll seriöst på att dö av skratt!! fyfan jag bara kände
hur varm och tårögd jag blev när jag försökte hålla mig för skratt!!
Det var hemskt xD Lasse hadde genomgång och alla andra i klassen
var knäpptysta och så märkte jag och emma en sak som va riktigt kul
och verkligen skratta som fan och ja det höll på ett tag xD när emma gick
ut från klassrummet för att vi skulle sluta skratta(det blir värre när vi ser
varandra och hör varandra skratta) så blev det inte bättre för då satt jag
där själv och bara höll händerna för ansiktet och försökte andas.
Riktigt kul var det, tänker inte berätta va vi skratta åt för det känns inte
som att det är så bra.

Nu sitter jag och försöker förstå mig på tyskan (vilket inte går bra)
Nej jag fattar inget så nu struntar jag it!!
Sitter vid msn ist och är social :) alltid lika trevligt när man snackar med
rätt personer som jag exakt vet vilka jag syftar på ;)

Nationella proven har börjat och vi hade det i svenskan idag och det gick
faktiskt väldigt bra tror jag? stolt över mig själv!

ska fortsätta plugga lite på no nu så jag kanske fixar den imorgon,

Pussss/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0