Happyface

Hade en skitkul kväll med mina underbara kompisar idag!
Åkte in till mjölby där jag träffa Fillan Emma Albin och Andree på station.
Satt där ett tag och va lätt roade, sen gick vi till konsum och träffa Ante
och gick in till gårn bara för att vi hade tråkigt. Jag och Fillan fick för oss
att vi skulle sjunga singstar så då låste vi in oss i ett rum och körde det.
Killarna sa innan att om dom skulle va med behövde dom öronproppar så
då låste vi ut dom. Kan ju inte säga att dom gav upp med att sparka och
slå på dörren. Efter ett tag så jag va snäll och släppte in dom till slut!
Det skulle jag inte gjort för dom bara va dumma och kittla mig :'(
Tiden gick fort och så gick vi tbx till station och så hade jag sällskap med Andree
i bussen (y)

Idag är det bevisat att jag inte spelar trög .. jag är det! så nöjda? ;) tänkte väl
det. Och tydligen så är jag en dissare också xD
okej nu orkar jag inte skriva mer. Så Andree va nöjd nu att jag berätta lite
av vad som hände iaf! kul kväll vare iaf! :)

Måste bara säga att jag är på ett konstigt humör idag och så är jag trött och
tycker allt är kul. Blir nog att lägga sig i sängen snart och tare lugnt! :*

SNART FREDAG!! det gillas!          pussss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0