sjukt kallt !!

Läste nyss att det ska bli ännu kallare till helgen och jag tycker det är
skitkallt nu!! :o Enligt SMHI skulle det va så här kallt(eller kallare)
minst i 4 veckor till..  Jag som hade hoppas på att våren skulle komma
snart men nej. Men det är ju trots all februari ochd et är ju årets kallaste
månad så det är bara att stå ut. Har ju inte dött än om man säger så.

Ibland kan man ju tro att jag fått ngn slags tröttsjuka eller ngt för det är sjukt
att man kan va så trött som jag är! Känns som det ända jag gör på vardagarna
är att sova. Och det jobbigaste är i skolan när jag är så trött och kan inte koncentrera
mig utan jag bara ser allt som ett stort skämt och skrattar åt allt och ingenting.
Men får vä vara glad över att man har ngt kul i skolan iaf^^

Hinner typ aldrig blogga heller för har alltid något annat för mig men så har det ju alltid varit.

Imorgon så slutar vi tidigt och det är skönt som fan sen så ska va på teater(chicago)vid 6
på kvällen i lkpg. På Torsdag har vi engelska prov så känner mig väl inte så jätte taggad till
att plugga efter teatern imorgon så får väl plugga innan, vilket säkert kommer bli av ;)
Kolla på östgötateatern.se för att se vad teatern handla om och aa det verkar ju lite speciell
haha xD
kolla länken : http://www.ostgotateatern.se/Article.aspx?a=108132&m=72&m1=230 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0