Skolans fel

Teatern i går söööög verkligen!! Trode ju iaf det skulle funka kolla på
men usch det var hemskt tråkigt:o kändes som jag skulle somna flera
gånger! Och jag som trodde den skulle hålla på typ 1 timme och så håller
den på i 3 timmar!! Kom till skge v8id halv 11 och eftersom jag inte hade
tränat på engelskan så va ja tvungen att sitta med den tills jag somna.
Va ju skittrött och så försov jag mig idag bara för det! I skolan så va jag
på dåligt humör och började ryta åt lärarna när dom sa ngt som irritera mig.
Hahaha tur att du känner mig iaf , jag har ju mina humörsvängningar.

Va i Fotostudieon ikväll och tog massa kort och så. Tänkte lägga ut ngr lite senare
om jag har någon som jag blev nöjd med! Det är sånt som märks.

Imorgon äre sista dagen i skolan den är det lov!! sköönt som feean!
Jag och Emma drar in till Lkpg och tillbringar kvällen hos Dulle antar jag?
Det blir säkert trevligt som vanligt , händer alltid ngt sjukt så det ser jag
fram emot :D Kameran ska med och då ska det bli bilder för det gillar Melle (y)

Puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0