Men tjena..

Fett längesen jag skrev...

Börjar med lite info om idag!

Vakna typ vid 1 och var skitseg eftersom jag inte kunde somna igår natt/imorse.
Var vaken till typ 5? aaah skitkul!
Försökte käka men hade ingen matlust sen drog jag ut en stund och träffa kalle
och vi åkte till trojan och snacka lite där och sen åkte jag hem igen.

Webbis och Martin kom och hämta mig vid 5 och så åkte vi upp till väder och satt
där på en bänk och snacka skit. Vi fick för oss att åka till Flöt och köpa capuccino,
fett gott jao! Efter en stund så åkte vi hem till Frida och hämta henne sen tog vi bilen
till vadstena och gick runt där och yrade xD Spana på snyggingar och kolla runt lite.
Dock såg man ju personer man helst hade skippat se..!
Träffade pontus westman och kalle också som vi va med ett tag :)

Hade skitkul i bilresorna med frida! xD skratta gör vi ju iaf inte sällan!!
Bäst är du gumman! Älskar dig!<3

Senare mot kvällen så drog vi till Flöt igen.. Jag och frida köpte varsin capuccino
mums! Efter det åkte jag hem men man hiner ju knappt komma innanför dörren
innan Micke ber mig komma till Crille.. så åkte dit en stund och gjorde ingenting
förutom störde en viss person utan mening.

Nu får kvällen/natten sluta med att jag kollar på andra avenyn, like always :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0