Så det ska va ;)

Jag skulle gå upp halv 11 idag för att hämta sofias och ellas dricka men ...
jag lyckades inte riktigt utan vakna av att pappa ringde till mig kl 13.40
och säger att det är mat -.-  Förlåt Sofia att jag lova göra det!!<3

Shit vad allt bara snurrar i huvudet på mig nu förtiden. Känner mig jättekonstig,
Jag har blivit helt annorlunda känns det som. Är fan rädd för mig själv ibland xD
Men antar att det är därför att det hänt så mycket om kring mig under de senaste
veckorna. Känns både bra och dåligt!

Men idag så ska jag på grillfest hos bästa ella med bästa folket , dää ni! ;)
Får väl se vad kvällen har o ge. Ska nog ta lite kort om jag har tid med det.

Imorgon skulle jag och några kompisar egentligen dra till varamon men jag har
bestämt mig för att dra till lkpg med hemma ist och festa lite hos hennes pojkvän!
Kände att jag orkar inte med varamon för det är bara massa snutar där och ingen
musik och bläää!

Sen vill jag bara säga att jag har världens finaste pojkvän!!
Och jag älskar honom något enormt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0