För vi har slutat 9:an fyfan vad vi är bra!!! :D

GÖÖÖÖÖTTTTT MOOOOS att sluta idag då!! :D
Känns skönt att slippa skolan men sorligt att komma ifrån klassen!
Vi har ju alltid varit en sån bra klass som liksom hållt ihop.. Men aja
vi får väl försöka hålla kontakten om det går med de flesta :)

I kyrkan så tjöt de flesta tjejer men jag och Emma höll oss ;)
Lite tårögd blev man ju men trodde jag skulle stor tjuta xD
Gick väl inte så jättebra för kören idag kan jag tycka. Endel
kunde inte sjunga solo för att de tjöt och en svimma och jah blev
asrädd när hon föll ihop på golvet framför mig! Det gick bra för henne
iaf som tur va!

Åka traktor och vagn var ju höjdpunkten! Liten ministudent kan vi kalla det.
Vi öste på riktigt ordentligt våran klass och min röst är lite fuckad nu men
får hoppas jag kan spara rösten nu tills ikväll för det kan ju behövas ;)

Lasse gav oss elever en uppgift förra veckan att skriva en hälsning till
alla i klassen sen skulle han klistra ihop allt till en bok som vi skulle få.
Satt och läste i den direkt när jag kom hem och vad söta klasskompisar
man har! fick många fina komplimanger och fina minnen av de :')
Roliga kommentarer med som jag och min släkt skratta åt xD

Mina betyg blev mkycket bättre än vad jag hade förväntat mig!!
Fick VG i musik och slöjd :) Konstigt nog fick jag G i tyska fast jag typ
hoppat av den och inte varit på så många lektioner xD Men det är
man ju tacksam över!

När jag kom hem så va familjen, mormor, morfar, farmor, farfar och min
farbror där och vi käka jordgubbstårta o grejer :D  Mums!

Lägger bara ut bilderna som jag tog med min mobil när jag kom hem.
Sen får vi se när pappa ger mig alla bilder från dagen så jag kan lägga
upp de här .









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0