Ikväll känner 9EF inga gränser!!!

YES SÅ ÄRE!!

Ikväll så kör vi fullt ös medvetslös!!!! Känner på mig att det kommer
bli superkul kväll som vi kommer minnas. Är fortfarande lite sjuk men
det stoppar ju inte mig! Är fett TAGGAD!!!!!! Vill dit nu..

Min morsa ska stå vakt.. hur känns det då? jo det känns faktiskt ganska
bra att ha sin mor där som ser till mig och som man kan åka hem med sen.
Vill hellre att min morsa säger till mig än någon annans ;) Självklart
ska hon och Sofies mamma stå vakt sista passet och man kan ju bara tänka
hur det kommer va på festen då ;) Lycka till säger jag bara!
Ni skulle sett deras miner idag på skolan när vi berätta att det är föräldrarna
som stannar kvar vid 1 och städar efter oss medans vi elever drar på efter fest!
Hahahahah gött!

Nu ska jag försöka få i mig lite mat och sen varva ner lite innan jag drar på
förfest hos emma! Skriver kasnke när jag kommer hem om jag inte hinner däcka ;)



Puuuuuusssssssshej!




Kommentarer
Postat av: Helena

Nej inte får du däcka! Nu tar du det lugnt!

2011-06-16 @ 21:07:35
URL: http://www.nylins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0