Knas

I Fredags på idrotten så spela vi brännboll och sen så skulle vi
bygga/göra pyramider.. Jaa det va ju riktigt skoj :D
Eftersom jag har ju stor skadeglädje och varje gång vi försökte
får hela klassen att stå/lyfta/klättra på varandra så sluta det med
att alla ramla och slog sig på varandra! Vi provade lite olika pyramider
och jag höll på att dö den sista för då skulle de som stod på de unders
ryggar bära mig så jag liksom ligger ner i luften xD Synd att inte emma
var med för hon missa verkligen något kul!

Något mer bra med den dagen var att jag fick reda på att jag har
Godkänt i engelska! Skönt att veta.

Har bara mina bilder som jag tagit men får väl se när vi får se dom Jonas tog:)







Där jaa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0