I got nothing left to prove

Vad har hänt med sommar vädret??! Jo det är såhär att i april så fick
vi majvädret och nu i maj får vi aprilvädret -.- FAIL!  Nu är det kallt som
fan och det har snöat flera ggr den här veckan:O

Hade nationellt prov i matte idag(muntligt i grupp), det gick ju inte bra alls!!
Det var ju störda uppgifer fatta typ ingenting. Imorgon så har vi nationellt prov
i matte (skriftliga) hoppas på att det går bättre. Vi började jobba om sexuallkunskap
sista lektionen idag och vi fick skriva upp massa saker som man redan kunde -.-
trist! Sen kolla vi på en tecknad film som jag kallar porr film xD rätt kul faktiskt
att ha sexuallkunskap med våran klass haha! Emma, du missa verkligen ngt!
Hade nog blivit ännu roligare om du va där!

Åkte till Mjölby ikväll för att träffa emma och hämta mina kläder. När jag kommer
dit är det fullt med folk i hennes rum , blev lite paff för trodde det bara va hon som
va hemma men det var riktigt kul att christoffer och hans polare va där. kände som
det var helg juu men sen när man kommer hem så bah naae imorrn är det skola
och prov o grejer.. När jag åkte hem så självklart glömde jag kläderna igen xD
så typiskt mig!

Har engelska redovisning imorrn som jag tänker sstrunta fullständigt i för kan inte
ett skit och vi har en powerpoint som jag inte kan öppna på min datorn -.-  Susanne
kommer ju inte bli glad på mig men det är hon ju aldrig så det är väl lugnt :)

Nu ska jag titta på Big brother och bara chilla galet tills jag somnar och får uppleva
mina roliga och fina drömmar (y)
Jadore Dior puss!!!

Glömde ju skriva att jag träffa världens sötaste idag!! han är BÄST(efter mig)!
Fast jag hatar han ibland ;) Men vissa personer går ju inte leva utan :)


Jag och Ida Maj 09 xD SNYGGT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0