fuckad kväll men lyckad dag!

Vårkonserten för allmänheten var igår och repitionerna gick asbra men sen så tappa
jag bort mig i texten och fyy så pinsamt :O!!! Men jag var inte den ända som gjorde
bort mig utan det var ju flera som tur va xD
Idag så gick det såååå MKE bättre! :) Kändes tryggare att sjunga inför skolan än för
massa okänt folk! Fett kul var det iaf , och har fått massa beröm så det känns ju
toppen :D!

Efter skolan så drog jag och emma till väder för att bada och där tog vi massa kort
också . Jag blev inte nöjd med ngn, vissa var väl bättre än andra med USSSCHHH!
Emma får behålla ngr som jag ser mupp ut  på men aja jag brukar ju bjuda på mig
själv ibland ^^ Det bästa med korten va att vi hade så himla kul när vi tog dom!!
Vi skratta en hel del och muppa oss.
Efter allt fotande så tänkte vi ta årets första dopp i sjön och det hade ju hunnit bli
kväll och det var ju inte jätte varmt men aa det va ju en upplevelse ;) Det va inte
så jättefarligt bara att vi skaka sönder sen när vi kom upp ur vattnet(värsta chocken)
Fett värd dag! :)

senare på kvällen så blev det ju inte så lyckat men jag är ju van.. :P 

orkar inte lägga ut massa bilder här men lägger väl ut ngr st :) finns ju massor
Emma kjernells Fb!

Håller på att dö för att det är så varmt!!! känns som jag har feber.. ska väl sova snart
så bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0