så jah!

Fundera på att göra om bloggen helt, kommer ha den här designen
bara sålänge tills jag hittar ngn annan!
Trött på den gamla..

Ska börja skriva lite oftare igen när jag har tid o så hade jag tänkt ^^

Tänkte skriva lite om i helgen nu,

I Lördags så åkte jag och Emma Maad till Oscar simon och alex på kvällen
och förkröka lite. Hann inte va där så jättelänge men trevligt var de :)
Vi mötte Cec Sabina och Frida på station och så drog vi till Linköping på
"fest" Det var nog den segaste och tråkigaste festen jag varit på xD
kan knappt kalla det förkrök äns. Jag och Emma blev utslängda efter en
stund för att en kille tyckte vi va dryga och så var han livrädd för Emma men
har ingen aning om varför xD! Kändes skönt att bli utslängde för då hade vi
en anledning till att inte behöva vara kvar ;) Hade nog varit mke roligare
om vi hade stannat i Mjölby med de mer roliga typerna. Iaf drog vi till station
där träffa jag en gammal bekant till mig som heter Jonas OJ så glad jag blev :)
Jättekul att se honom! Vi tog tåget tillbaka till Mjölby och va med Simon alex
o oscar igen och det va riktigt sköj. somnade där alla 4 i en dubbelsäng och
oscar la sig själv inne i sitt rum.

Söndag
Vaknar kl 7 på morgonen med 3 andra i sängen och fy så trångt det var!
Emma och jag åkte hem till henne och satt på en film tills vi somnade.
När vi vakna så gick vi ner till stan och köpte
pizza sen somna vi om igen. Framåt kvällen blev vi pigga o glada när vi
fick lite frisk luft. Träffa Avra en stund o så.

Tycker synd om grabbarna Simon och alex som inte har ngt hem för tillfället
utan de sover i ett tält ute i skge xD Får hoppas att de fixar sig en lägenhet
tills imorgon så de slipper frysa ihjäl
på nätterna.

Är riktigt seg nu så ska ta och sova snart, skriver nog ett inägg imorgon när
jag vaknar
om jag orkar!

En sista sak bara .. vill bara säga som avra Jävla micke som lämnar oss i
denna skithåla ;) Hoppas han hare gött nu och ligger på stranden och hare
fint i solen! Saknar honom ngt enormt och det börjar bli riktigt tråkigt utan
honom:( Känns som han har dött eller ngt..
När han kommer hem så är han paxad av mig bara så ni vet :* PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0