Lördag

Först fick jag för mig att gå till Mjölby men sen så blev det att cykla med min bror.
Det gick ju bra dit bara att jag typ dog av min pollenallergi! I alla fall så tog vi lite
kort och så som jag kommer lägga upp här när jag har tid och ork. Sen så cykla
vi till hemma kväll och köpte glass och sen började cykla hem. Och dessa jobbiga
backar asså.. Min bror som har konditionen i topp gick det hur bra som helst för men
sen kommer jag och typ trodde jag skulle dö på riktigt xD Ajja fett kul vare ju :)
När vi kom hem så var jag skithungrig och åt massor med mat så min mage typ sprängdes
när jag åkte in till mjölby igen:P Shit vad ont i magen jag hade! Får ju bara ta och skylla mig
själv som äter som en gris.

Senare på kvällen drog jag och ngr flickor upp till Skogssjön och satt på bryggan och myste.
Körde "jag har aldrig" och sen smsroulett och det var ju sköj :) Efter ett tag kom det lite pojkar
också och det blev röj(y) Ska tydligen gifta mig med simon så det är bara att komma på
bröllopet ni som känner er lite speciella ^^

Tycker lite synd om ella som skämde ut sig när hon skulle kissa xD jaa vad ska man säga..
kanske borde kolla om ngn kommer innan man drar ner byxorna ;)

Alla typ börja dra sig vid 11 så vi drog till stan och träffa viktor sen åkte hem. Så nu sitter jag
här och har tråkigt men ska väl kolla på ngn film och sen sova.

Nästa helg kommer bli så mke bättre!!! och bara jag vet vrf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0