ååh herregud!!!

Jag hoppas du läser det här lilla gumman! :) Är det inte patetiskt det
du håller på med, eller jag vet inte? Kanske är helt normalt att man spelar
bästakompis med den du hatars morsa? Snackar en massa skit och kallar mig
det både det ena och det andra? Hahaha kan inte göra mer än att skratta åt
dig när jag fick höra ikväll xD Förstod att du inte skulle klara av det!
Tillbaka till det normala:)
Har solat och tagit en lång dusch nu, såå gött!!! Ska kolla på film och bara ta
det lugnt resten av kvällen. Ska försöka lägga mig tidigt idag så jag orkar med
dagen imorgon. Vår skola ska ha öppet hus imorgon, så dit får ni gärna komma! :)
Har inte fått någon information om tiderna men men.. YA Frigymnasium heter skolan
och ligger i Tannefors i Linköping. Tror inte det kommer komma så mycket folk eftersom
det varit så dåligt med information.

Min klass kommer stå och sälja vål som vi har gjort.. känns inte så kul att stå där och
sälja tvål när det kommer folk och ska kolla på vår linje. Nemen tja det här är hår
och makup-stylist linjen men vi ser ut att vara ett tvålföretag.. shit!
Får hoppas att det inte blir stelt o tråkigt! Men brukar alltid ha kul med mina knäppisar
till klasskompisar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0