Freaky Friday

Lina har fixat lite med designen så nu har jag en ny:P Har fortfarande lite problem
med astt välja header men den kommer ngn gång.

Sitter hemma och tråkar, nevars jag har rätt kul o spelar spel på datorn o så! Söt
man kan va. Skulle egentligen till skolan idag eftersom jag mår bra nu och penicillinet
har börjat funka. Men men så blev det ju inte, kände onödigt att gå bara en dag den
här veckan speciellt en fedag ;) Kan tänka mig att jag ligger efter jävligt mycket i skolan
nu men så äre när man blir sjuk! Läkarnas fel..

Skulle egentligen Dansa idag också men det blir inget med det har varit med typ 1 av 4
ggr typ. Har bestämt mig för att jag inte ska börja med dansen igen. Dels att det är på
en Fredag och då har jag aldrig tid, sen för att det blir för tätt med skolan så hinner aldrig
hem o byta om o så. Dansen i Skge va så mke bättre än traceys när man kollar på danssteg
och teknik. Traceys kör bara samma lätta o tråkiga. Ae då skippar jag det!

Tänkte kolla på en film o sen in i duschen och börja tänka på refrängen. Förbereda mig för
kvällen osv.  Och kvällen spenderas med Jolin i Mjölby antagligen, o dra på fest!

Nu blire Honey 2!





Älska låten!!!  Den är med i (twillight) breaking dawn som jag MÅSTE se pukt slut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0