Hiss

Tänkte börja med Hiss eller diss!
Min första Hiss är:

Måste ju tipsa om den nya favoriten i sminkväskan! :)
concealer från Wet n Wild. Den har fyra olika färger, covers, highlights, brightens
och neutralizes. Den gröna tar man på röda partier i ansiktet, den neutraliserar bort
det röda helt. Sen kan man om vill lägga den begie i hela ansiktet (tunt lager med
foundationpensel) Sen lägga vanlig bas över hela ansiktet(foundation). Men jag brukar
bara lägga den begie över där jag lagt det gröna sen lägga basen i hela ansiktet. Man
får ungefär samma resultat så man kan göra lite som man vill.

Inget jag använder dagligen men kan va bra om man vill va lite extra fin någon gång
ibland ;)

Den kostar bara 50 kr tror jag och finns att köpa på åhlens,kicks,nelly.se och citygross :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0