shit du har verkligen rätt.

Min morgon va väldigt annorlunda mot den brukar va idag. Brukar oftast va
väldigt sur och irriterad precis efter jag vaknat tidigt på morgonen. Men just idag
så satt jag och fick skrattanfall när jag åt frukost?:s eeh jaa.. Måste verkligen
varit övertrött för då brukar man ju bli lite flummig. Ett till bevis på att jag va så
trött va att när jag skulle skruva på korken på mjölkpaketet så skruva jag åt fel håll.
Satt där och försökte hela tiden skruva på korken men det gick bara inte och då
kom min pappa och fråga vad jag höll på med. Sen tog han mjölkpaketet och skruva
på korken och sa att det kan va bra att skruva åt rätt håll:P så jävla borta jag va!!

Skolan va helt okej idag, gick ganska fort. Jag och en av mina lärare är verkligen
så långt ifrån lika man kan komma asså typ att tänka lika,tycka lika osv. Vi förstår
oss inte på varandra helt enkelt . Eller han verkar ha VÄLDIGT svårt för att fatta vad
jag snackar om o hur jag tänker xD Fast så är han mot de flesta såå måste va han
som är lite efter eller ngt. Hela tiden ba: vaaahh?? vaa??? vaa vad sa du? nu förstår jag
inte blabla. Han har absolut ingen rolig humor(om han nu har ngn) Men han är ju snäll iaf
haha ngt som är positivt!

Jag och viktor gick tbx till lågstadiets nivå idag i bussen och slog varandra när vi såg en
gul bil.. Det irriterande va att han förut när han åkt den vägen sett vart det står gula
bilar parkerade så hade ingen chans. Planerar hämnd!
Vi åkte buss till stan för vi skulle göra en trendvandring typ :P Onödigt kändes det.
Sen efter det hade vi idrott och då drog vi till sporthallen och gymma o det kändes
inte lika onödigt! Lite dåligt med snygga killar där idag men men ..
Måste säga att Jocke vår idrottslärare är BÄST! skön typ det där, vi snacka typ om allt med
han idag lite privata grejor o så haha xD Kul vare!

Nu måste jag jobba med engelskan o sen vet jag inte vad jag ska hitta på.. hmm..
Min elaka pojkvän vill ju inte träffa mig som planerat så..
Herregud vad jag hade skrivlust idag då:) känner att jag skulle kunna skriva en bok
men det får ta och räcka nu.
Ska iaf uppdatera hiss eller diss tror jag innan jag somnar . Sen lägga ut en låt eller två!

Här är en skön låt:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0