Drama queen

Sitter och kikar lite på bigbrothers hemsida. Har kollat alla deltagare och säger bara
vad är det för människor som ska va med i år egentligen hahaha!
Såg att bloggerskan Hannah widerstedt ska vara med.. Finns många som stör
sig på henne men tycker det är kul att hon kommit med för jävlar vad drama
det kommer bli i BB-huset ! Hon kommer göra bra i tv tror jag.
Verkar inte va så jätteroliga typer som är med och hon kommer nog liva upp
stämningen lite. Spännande att se om det är något att ha det här året med.
Kommer int kunna se det idag så tänkte kolla på det imorgon istället
med emma. Så kan vi skratta ihop ;)
Har lite panik över hur jag sa göra med bloggen!!!
Om jag ska byta till finest eller nattstad??
Eller fortsätta här på blogg.se?
Får tänka på det.
Blir en lugn kväll idag för har inget bättre för mig än att bara va hemma
och kolla på film.. Men det är ju söndag så finns ju inte så mycket o göra.
Ska se om jag kan fixa praktikplats imorgon också.
Micke får förhoppningsvis läggenheten nu i veckan så det ska bli skönt
att äntligen komma igång med den. Snart blir man alltså riktig Mjölbybo ;)
Ser fram emot att slippa åka buss till mjölby varje dag för att kunna
ta tåget in till lkpg.
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0