Fint

Skriver ett snabbt o kort inlägg för är lite små stressad..
Har varit och hälsat på min mormor idag med mina bröder
fika och snacka lite skit, alltid lika trevligt :)
Sen har jag och micke varit o kikat lite på lägenheter
och plockat in lite grejer. Så det börjar näma sig.
Lägenheten var jättefin , dock ingen fläkt över spisen
så det var lite störande men annars va den ju skapligt
fräsch.
Micke har fixat lite städ hjälp till fredag sen så flyttar
vi förhoppningsvis in på lördag :)
Mamma är orolig och vill inte riktigt släppa taget
men kommer ju hem o hälsar på o gosar med
vovvarna ibland ;)
Nu ska jag snart iväg o förkröka med mina flickor
sen blir det party party på hugos i motala!
KBK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0