Helt borta

Hade ganska chill dag i skolan, sminka och gjorde lite uppgifter
jag missat hela dagen. Vi skulle göra en insperationsminkning
och jag valde att ta just LHC . EEhh jaa det blev ganska cool
sminkning men ser konstig ut på bild så lägger inte upp den
tyvärr.
Herre!!!! Har haft sånna jävla humörsvängningar de senaste dagarna..
(på tal om bajs)
Blev ju inte bättre idag när jag helt förvirrad sätter mig på fel buss och
åker långt åt helvete fel!! Helt lost var jag ett tag men lyckades ta mig
till donken så mamma kunde hitta mig ^^ Virrpanna är jag!!
Tröstade mig med en cheese sen.
Mobilen höll på att dö med så jag fick panik och gick in på donken
för att ladda mobilfan.. Dax att byta batteri nu ikväll.
Håller ju bara en dag max:o
Kom i alla fall till ikano som va mitt mål..
Skulle köpa en kavaj.
blev visst lite mer.. Men bara mössa,vantar,två linnen, rosa chinos.
Nu tänkte jag städa min garderob för ser ut som om någon(jag)
slängt en klädbomb i den.
Gud vad kul det ska bli!! eller.
Mumsa på lite godis sen med . Inte helt fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0