OMG vilken helg!!

Shiiiiit säger jag bara!! helgen blev väl ine riktigt som emma och
jag planerat men kul hade vi nog eller?? Det är ju kul när
man inget minns typ förrän man få höra allt dagen efter.
Kan väl inte påstå att jag var den snällaste personen på
festen.. Har aldrig hänt att jag blivit så haha, dom som
inte kände mig måste trott jag var helt fel i huvudet.
Vissa trodde till och med att jag tagit ngt.
hhmmm oouuuppps!! Ingen dricka nästa helg!!!!!!
Får ju lov efter den här veckan så har ju en hel vecka
på mig att festa så i helgen blir det lugnt.
Mådde ju som jag förtjäna igår..
Därför skippa jag bloggandet.
Känns skönt att jag bett om ursäkt till dom
jag var elak mot i fredags och dom verkade ta det
bra. Inget bra första intryck av mig men som
sagt , alla gör misstag.
Tog lite bilder innan festen (y)
Pöööössss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0