söndag

Helt slut efter helgen!! Blev mycket festande i fredags och
igår kände jag att jag började bli sjuk igen.. Så blev en
lugn kväll igår med film o chips. Skönt att bara ta det lugnt
en lördag också. Känner mig fortfarande lite krasslig..
Men kul hade vi i Fredags i alla fall, mot kvällens slut hamna
vi på någon fest där vi inte kände en jävel typ. Men det va
ju trevligt att träffa massa nytt folk. Kanske inte roligaste
festen men men. Sen drog vi på "efter fest" hos en kille som
heter Simon . Där satt vi drack och spelade kort xD jag spillde
ut min dricka också. Sista gången jag dricker päroncider! Usch..
Vet inte riktigt hur kallt det va sen på natten
men kändes som minst 20 . frös ihjäl!!
Nu vet jag inte vad jag ska göra..
En viss person dissa mig ju nyss så vad ska man
hitta på? Nae jag vet inte.
Funderar på att dra mig till Mjölby en stund sen
vi får se.
Ska vila lite nu o kolla på film!
Förslag på film?
Puuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0