Svårt att ta sig upp från sängen..

Hej där!
Min dag börja med att jag försov mig. Skulle till bup
och när jag vaknar av att mamma skriker
"Melinda är du klar?"
Jag kolla på klockan och ser att vi måste åka om 5 min.
flyger upp ur sängen och kastar på mig kläderna,
sen var det bara att packa ner alla grejor
och dra. Efter det åkte jag till skolan.
Jag och emma satt och kolladeolika hemsidor/bloggar
för att få lite insperation på smycken.
Vi jobbar ju med "eget företagande" så
Jag, Emma Å, Emma M och Sabina hade tänkt
göra egna smycken som vi sedan kommer sälja
på våran gemensamma blogg. På bloggen kommer
vi även visa olika sminkningar vi gör i skolan
och skriva lite tips om produkter vi använder
och tycker är bra. Bloggen är inte riktigt klar
men kommer själcklart länka den så fort vi
kommit igång!
Men nog om det. Som sagt vi jobba lite med
företaget sen käka vi och avslutade
skoldagen med engelska. Ganska lugn och
helt okej dag!
Emma sötboll följde med mig hem o hälsa
på alla mina små vovvar! Mamma hade
bakat annanaspaj och gjort kaffe.
Det var inte helt fel efter sötsuget man
haft under hela dagen.
Vi kollade på massa youtubeklipp förut
och hitta en störtskön bloggerska!
humor, ironi och sanning säger jag bara!
Tänkte att jag länkar hennes blogg och
så bjuder jag på ett filmklipp på henne.
Enjoy!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0