Onsdag

Vad besviken man blir när läraren lovat att vi skulle få gymma idag på idrotten
istället för att köra badminton ... o så får vi inte det bara för att dom har ändrats
så det kostar mycket mer. Skolan vill självklart inte betala mer så nae.. inget
gym. Men som tur är hade vi riktigt kul när vi körde badminton så det blev
lyckat trots allt.
Vi gjorde 70-tals sminkning i dag på eftermiddagen. Vi fick kolla på ett videoklipp
och sen härma den sminkningen. Sabna sminka mig och jag tyckte det blev bra.
Kan ju inte påstå att jag passa i den sminkningen. Har ju inte lysande turkos
ögonskugga och barbie rosa läppstift varje dag ;)
Sista lektionen hade vi matte. Typiskt!
Var jätteövertrött och nu menar jag verkligen JÄTTEövertrött!!
Emma och Sabina också.. Vi 3 längst bak i rummet.
Kan inte påstå att det blev så mycket jobb utan mer massa flum oh skratt.
Ann blev "ganska" irriterad, men jag hatar matte och läraren är väl inte
den bästa heller..
Jävligt kul hade jag i alla fall . Tog nog slut på min energi för när vi sluta
höll jag på att dö så trött jag var!!
Dum som jag va satt jag kvar i skolan en timme mer än vad jag behövde.
skitsamma,
Nu har jag handlat och hjälpt min mor med att laga mat också, duktiga
Melinda :) Jag förtjänar att käka godis och paradise hotel nu!
puuuuuussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0