Godmorgon eller godmiddag?

Sitter och käkar frulle och dricker kaffe nu, vakna nyss.
Känns skönt at slippa skolan idag! hade bara  två lektioner
idag och ska ju till läkaren så skulle bara hunnit va med på
en lektion. Känns lite onödigt att pendla fram och tbx.
Tänkte faktiskt klaga lite på skolmaten nu, har jag redan gjort
men lite til skadar ju inte. I måndags så var det gröt i skolan?
Hmm.. då tänker jag, Gröt är väl ingen mat man brukar äta i
skolan. Eller har jag fel? Visst att man äter gröt i skolan precis
innan jul någon dag men nu är det februari. De som levererar
maten till våran skola hade glömt bort oss för ett tag sen så då
fick vi ingen mat. Asså damp på rektor som inte tar tag i det
och byter leverantör!!!
käka glass ist för mat igår..
det är ju bra xD
Ne tänkte inte sitta här o skriva så mycket just nu..
Ska börja fixa till mig lite sen dra mig till
vårdcentralen.
Puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0