onödig dag

Blev inget bloggande igår på grund av att jag än då inte hade något vettigt
att skriva om. Va i skolan som vanligt sen va me Emma och senare
sola jag med Micke. Det va typ min dag igår.
Har precis varit och tagit blodprov igen nu. Fick inte äta
eller dricka något innan så blev ju skithungrig när
jag va där. Man måste ju sitta där i 100 år bara för att ta
ett litet blodprov i armen..
Hatar att man bor så långt bort från skolan. Tar ca en och en halv
timme att åka dit och en och en halv timme att åka hem.
Så när jag varit hos läkaren hinner jag bara va med
på en lektion sen måste jag åka hem igen-.-
Den lektionen sitter man ändå bara på facebook eller
stirrar in i väggen typ?
Känns ju så jävla surt så skiter it idag. Blev så irriterad sist.
Varje gång när vi tar bussen från skolan till station
såå missar vi tåget precis!! Nu menar jag verkligen typ
VARJE gång. Dom byter alla tidstabeller för att man ska
hinna med tåget men ne.. tåget går 10 sek
innan vi hinner gå av våran buss.
Hade det varit varmt ute hade jag inte haft någonting emot
det men nu är det ju som att va i en frys..
Gud vad jag gnäller!
Imorgon är det fredag och då blir det party party efter
skolan med Emma! Fett nice, pz :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0