vad har hänt?

Vaknade i morse o höll på att dö när jag såg suddigt
och ser att mitt öga är helt "rödsprängt" Var verkligen
illröd i hela ögat. Mys med ögoninfektion igen då!
Skolans fel som vanligt.. folk har ju svårt att va noga
med att göra rent penslarna ordentligt efter vi sminkat...
bra jobbat hörni :)
Idag i skolan fick vi tacos och till efterrätt äpplepaj med vaniljsås:o
Typ STOR chock!!! Första gången man kunde äta sig mätt i skolan.
kors i taket.
dagens andra stora chock är att jag för en gångs skull fick något
gjort i skolan. Har väldigt svårt med koncentrationen och då
springer jag hellre runt o dummar mig.. Men idag gick det ovanligt
bra! Stolt över mig själv faktiskt.
Igår var jag ju som sagt väldigt övertrött och det verkade
sitta kvar idag med. Emma och jag fick skrattanfall
innan bussen, på bussen och på tåget.
Alltså sånt skrattanfall som inte går att stoppa vilket
kan bli ganska pinsamt i vissa situationer.
Jag och Emma kollade på Alvin och gänget 3 förut.
Dog nästan. Så jävla söta!! lika söta som
illern vi såg på tåget. Fett coolt att ha en
iller som husdjur!! Men jag vill fortfarande
ha min minigris sen när jag har tid för en så
att säga ;)
blablablaa vad jag skriver..
Nu ska jag ut en sväng med nån av de små vovvarna
sen funderar jag på att sola.. skulle inte va helt
fel med tanke på att jag kommer inte använda smink
på ca 2 veckor minst. Jävla ögoninfektion!!!!!!
bye:*
Mindy med tungan utanför munnen som vanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0